OBK mødet 23.10.25
Skrevet af Jan Lind d. 23. oktober 2025 15:53
26 mand i dag (ny rekord), så jeg måtte finde lidt reserve rundstykker frem fra fryseren, vi kan snart ikke være flere i dette lokale, men så må vi jo flytte ind i rummet ved siden af.
I anledning af fødselsdag, havde Erik medbragt en flaske klare dråber, manne tak.
Peter var også lige kommet forbi lidt ost i Menu, så han snuppede lige et stykke med, til vore rundstykker, lækkert.
Fangstrapporter:
Der var intet nyt til føljetonen fra Høkensås, men måske til julefrokosten.
Erik har været omkring Virksund, og det blev til en blank HØ, men under mål, fortæller i øvrigt, at der stadig fanges havørreder i Karup, med havlus, så der kommer nok stadig fisk op.
Verner har i Simested å, set 2 hanfisk kæmpe, han har også været afsted igen med spinner, der er stadig mange fisk; traf Gert, som havde nuppet 4 stk under mål, ud af vist nok 29 stk.
Peter har været ved Mariager igen i lørdags, ikke det helt store, men han får da afprøvet sit undervandskamera; talte med flere andre, som fortalte om store fangster i dagene op til lørdagen.
Buch fortalte om gennembrud i betjeningen af Virksund slusen; jeg henviser til særskilt omtale på Forum.
Julefrokost:
Fredag d. 12. december kl. 12.00. Der vil ikke være OBK møde d. 11. december.
Ved afstemning blev det besluttet, at vi skal have en klassisk julefrokost,
det kræver så, at nogle melder sig til opvarmning og anretning af de enkelte retter (der findes et papir, som beskriver, hvad der skal gøres).
Prisen bliver 100 kr. pr. person, for borddækning, mad, drikkevarer mm.
Der bliver lavet en seddel til tilmelding, og seneste tilmelding er torsdag d. 27. november til OBK mødet.
Tilmelding også mulig med e-mail til mig.
Svar "OBK mødet 23.10.25"
Forum
Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.
Hold en god tone og en saglig debat.
Opret forumtråd