OBK mødet 10.04.26

Skrevet af Jan Lind d. 10. april 2025 16:54

21 fremmødte.

Fangstrapporter (pralerunden):
Peter B. har været omkring Hald sø, ligesom han har været på rekognoceringstogt efter nye fiskesteder nær Viborg.
Han har bl.a. været omkring Skellerup Put and Take nær Silkeborg (https://resenbro-putandtake.dk/), som så fint ud (grill mulighed).
Peter B. vil forsøge at finde en dag , hvor vi drager mod syd.

I forlængelse af VIggo og Jans tur til Pinds Mølle, vil vi komme med en ny dato, for en tur dertil (formentlig en mandag eller tirsdag morgen/formiddag);
hvis I checker priser i Pinds mølle, så bemærk, at der er specielle priser for os (+65, 2 og 4 timer).
I min tidligere beskrivelse fra Pinds Mølle, nævnte jeg nogle Flue/spinner agn, som jeg ikke kunne finde hos forhandlere, MY MISTAKE, det drejer sig om fluer, som er så tunge, at de kan kastes med en spinne-stang; søg selv spinflue på Google, så fat evt. en flue og giv den lige et par ekstra blykugler.

Verner har været omkring Fiskbæk, hvor der er ændret en del på å-løbet ??; giv agt sidst i april, på nogle STORE opgængere.

Og så var vi 5 mand, som efter mødet, tog til Mariager Fjord (Ørnedalsbugten); dejligt vejr, ingen fisk, og undertegnede kom slet ikke i gang, idet jeg opdagede, at den ene af mine skridt-støvler var utætte (mus ??), så nu bliver jeg vist nødt til at tage mine waders i brug (eller skære dem til).

NB, NB, NB: Vi glemte at meddele, at der ikke er møde næste torsdag (helligdag).

Svar "OBK mødet 10.04.26"

Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 

Opret forumtråd
© 2025 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator